mandag 11. juni 2012

SALG på malerier av Janne Gullaksen fra 1000,-

Jeg har malt i helgen, friske fine sommerbilder i serien "UTEDO" og de fire nye bildene kan du handle i Urdihuset. Bildene får du til hyggelige sommerpriser.
Nå også i mindre format. 6 fine malerier i str. 60x60 i friske sommerfarger selges for kun 1000,-


Tirsdag holder vi åpent kl. 1000- 2200




Alle bildene du ser her er malt med akryl på lerret
Str. 100x120
Pris: 6500,-
Sommerpris: 4000,-





















































Se flere bilder fra SOMMERSALGET lengre nede på denne bloggen.

Maleri på bestilling
Du velger størrelse og farger. Jeg maler et forslag til deg helt uforpliktende Liker du bildet kjøper du det. Liker du det ikke maler jeg nytt, korrigerer eller du velger å ikke kjøpe det i det hele tatt. Det er helt opp til deg! Skal du ha et bilde i din bolig på hytten eller på jobben som jeg har laget er det viktig at du er 100% fornøyd med resultatet. Det er viktig for meg og for deg.

Ta kontakt for avtale om maleri på bestilling.
Janne Gullaksen Mob: 48 16 22 13/ janne@urdihuset.no



HUSK! Tirsdag er holder vi åpent kl. 1000- 2200

Hilsen Janne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.