lørdag 28. juli 2012

KOMMER DE ALT?




Klokken er jo bare halv fire og middagen er ikke klar ennå..
Men dette fikser vi lett siden vi er flere som kan hjelpe ti å dekke ferdig bordet.




Løpe, løpe, løpe!  
Jeg kan ikke gå men LØPE kan jeg og det kommer godt med nå..
Min mor sier alltid at jeg skal gå men faktisk så løper hun mest hun også, både på jobben og hjemme.. Til og med når hun har fri, merkelig??




Vi plukker noen av blomstene fra krukkene for å pynte på bordet.
STEMORSBLOMSTER er fine!


Viktig at de friske blomstene legges på bordet RETT FØR gjestene kommer.
For de varer ikke så lenge uten vann.


SUSANNE! Du må huske serviettene!


Jada.. jeg er i full gang jo! Jeg mangler 2 stykker Ida, kan du hente?



Jeg fikser det Susanne, to sekunder så er jeg tilbake. Ta tiden på meg..


FERDIG! Hvor lang tid brukte jeg?



Da er det bare detaljene igjen.. Nå kan du ta bilde Fotograf Monica,
 for vi står jo nesten helt stille.
Monica har nesten slutte å si at vi skal stå stille for vi gjør det jo ikke likevel ;-)


FERDIG!


Og vi kan nyte en deilig MIDDAG!
Min mor sier at det er veldig viktig med en god middag.  og siden det er så travelt rett etter jobb
 så lager hun ofte middagen dagen før for at det skal blir skikkelig mat og tid til å SPISE den SAMMEN hele familien. 


Jeg elsker middag! Og middagsbesøk!




Neste uke kommer Cecilies berømte BASILIKUMSALAT


God lørdag, hilsen SOMMERVIKARENE





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.