mandag 5. mai 2014

MALEKURS MED VIN TIL MATEN I ITALIA

+ GLEDE


Så lenge jeg kan huske har reiser og opplevelser fanget meg. Uavhengig av lengde og destinasjon. Siden har jeg latt meg sjarmere av de gode smakene, både når det gjelder mat og drikke. Kombinert med design og god atmosfære har jeg funnet min oppskrift på det gode liv. Så ofte som mulig benytter jeg sjansen til å snuse inn og trekke til meg det beste fra stedene jeg besøker. Enten det er sammen med familien, venner eller alene. Destinasjonene, menneskene, designen, maten og vinen er alle elementer som gir meg glede, inspirasjon og tilfredstillelse.

La meg få gleden av å ta deg med til ett av de stedene som gjør meg absolutt lykkeligst. Sammen med Janne Gullaksen og hennes malekunstner håper vi å kunne gi deg inspirasjon, glede og massevis av gode opplevelser som du ikke ville vært foruten.

Hilsen Janne Loga
PS. Vil du lese mer om opplevelsene mine, ta en titt på www.living-it.no

For å lese ser om dette kurset så kan du klikke øverst på: MALEKURS I ITALIA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.